sobota, 23 grudnia 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy, ed. XL - Świąteczna Wymiana Figurkowa 2017, cz. 1

40. Figurkowy Karnawał Blogowy przypadł na cykliczną już zabawę grudniową pod tytułem Świąteczna Wymiana Figurkowa. Tym razem zabawa była tylko dla wybranych, a raczej tylko dla tych co się do niej zgłosili :) Niczym jak za dawnych czasów szkolnych i mikołajkowych podarków chętna grupka bitewniakowych blogerów się skrzykła i każdemu rozlosowano osobę, której miało się sprawić niespodziankę. Jaką ? No raczej okołomodelarską :)
Nikt nie wiedział od kogo dostanie upominek nim ten nie pojawi się u progu jego drzwi. W dzisiejszym artykule przedstawię prezent jaki otrzymałem ja. Za kilka dni na blogu przedstawię to co ja przygotowałem dla innego z naszych blogowych braci.
Tak więc prezent sprawił mi ..... Bartek "koyoth" (blog Shadow Grey) ! i jestem nim wręcz zafascynowany (prezentem, nie Bartkiem, choć kto to tam wie co będzie kiedy spotkamy się na wywrotowym zlocie;) !!!
Bartek ! Twój podarek spodobał się wszystkim domownikom ! Tematycznie i technicznie jest na najwyższym poziomie ! Stoi już u mnie w gablotce i wiem, że kiedy ludzie zaczną się pytać z zafascynowaniem o niego to ze smutkiem będę odpowiadał: "no nie, niestety, to nie moja praca" :)
A oto co mi Bartek sprawił. Zapraszam do obejrzenia i życzę wszystkim wesołych świąt !


Krypta Królów i Boże Narodzenie w jednym !!! :)
Oto jak idealnie połączyć nazwę mojego bloga z wigilią, ileż tutaj nawiązań - pustynia, krypta, zmartwychwstanie (a raczej narodzenie od nowa ?), król, faraon, bóg ?, podarunki (pewnie od innych królów) a nawet włócznia ! :)







6 komentarzy:

  1. Wow! Świetny pomysł i wykonanie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, piękna robota i doskonałe nawiązania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba! Życzę wszystkim oglądającym udanej i niezapomnianej wycieczki do Egiptu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że prezent się spodobał:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń